Om oss

 

 

KLEVA tilbyr flytte- og renholdstjenester av høy kvalitet

I Kleva mener vi at fornøyde renholdere gir fornøyde kunder. Du kan være trygg på at våre renholdere har de nødvendige rettighetene som tarifflønn, pensjon, feriepenger, sykepenger og andre goder. Vi tilbyr gratis norskkurs og alle renholdere gjennomgår grunnkurs i renhold, slik at arbeidet holder høy faglig kompetanse.

Vårt arbeidsmiljø består av en bukett med forskjellige nasjonaliteter og kulturer, og Kleva legger til rette for å være et inkluderende og sosialt nettverk for våre ansatte. I Kleva jobber vi aktivt for å skape trygge arbeidsplasser, og for at hver enkelt skal føle seg inkludert og verdifull.

I Kleva har vi over 30 års erfaring i renholdsbransjen, og du kan være trygg på at vi kan faget. Arbeidserfaringen har også omhandlet import av kjemikalier til renholdsbransjen. Vi har høy kompetanse på hvordan overflater og belegg skal behandles så skånsomt og godt som mulig.

 

Vi i Kleva AS legger mye energi i å tilby fleksible og optimale løsninger for hver kunde. Vi utfører oppdrag for det offentlige, næringslivet og for private husholdninger og vi får meget gode tilbakemeldinger fra det arbeidet vi utfører. 

 

KLEVA AS er en offentlig godkjent renholdsvirksomhet, og er oppført i Arbeidstilsynets register over godkjente renholdsvirksomheter. Fra og med 1. september 2012 skal alle renholdsbedrifter være godkjent av Arbeidstilsynet for å drive lovlig. Formålet med registeret er å ivareta sikkerhet, helse og arbeidsmiljø i renholdsvirksomheter. Forskriften er fastslått av arbeids- og sosialdepartementet, og krever at alle virksomheter som helt eller delvis tilbyr renholdstjenester må søke om godkjenning. Det er kun tillatt å kjøpe renholdstjenester av virksomheter som er blitt godkjent.

 

Virksomheten må dokumentere at de

  • oppfyller plikten til å ha godkjent bedriftshelsetjeneste
  • oppfyller kravet om vernetjeneste slik arbeidsmiljøloven stiller krav om
  • har skriftlige arbeidsavtaler i henhold til Arbeidsmiljøloven § 14-5 og § 14-6
  • har en ordning som sikrer arbeidstakerne økonomisk kompensasjon i tilfelle yrkesskade
  • oppfyller kravene i forskrift om allmenngjøring av tariffavtale for renholdsvirksomheter.
  • Renholdsvirksomheten skal utstyre sine arbeidstakeren med ID-kort (HMS-kort)

Våre ansatte

Frank Klevengen

Daglig leder
frank@kleva.no
915 76 685

 

Peik Christensen

Partner
peik@kleva.no
900 89 567

 

Maria Dejnak

Renholdsleder
renholdsleder@kleva.no
967 58 095

 

Nikolajs Liske

Driftssjef
post@kleva.no
464 73 275

 

Espen Søgård

Avdelingsleder flytting
espen@kleva.no
900 42 761

 

Medzit Fera

Renholdsansvarlig bygg og anlegg
renholdsleder@kleva.no
957 72 328

 

Britt Strand

Avdelingsleder hjemmerenhold
hjemmerenhold@kleva.no
949 75 350

 

Ønsker du å jobbe for Kleva?

Vi ønsker alltid nye ansatte velkommen! Hvis du ønsker å søke jobb i Kleva AS Renhold & Flytting, kan du sende en søknad med tilhørende CV til renholdsleder@kleva.no

Send oss en melding

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Kontakt oss

E-post: post@kleva.no
Tlf: 22 63 08 00

Adresse

Ryensvingen 11 B, 0680 Oslo

Org.nr.

814 983 072